کیست کلیه پیچیده می کمردرد چون چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست کلیه پیچیده می کمردرد چون چیستکیست کلیه پیچیده می کمردرد چون چیست

کیست مجتمع کلیوی می تواند به کمردرد چون چیست کیست پیچیده کلیوی می تواند کمر درد؟ در واقع، کیست پیچیده کلیوی نیز به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک شناخته شده، باعث در مقایسه با کیست های ساده کیست کلیه چیست، تر است مشکل رفع می کند. آیا به القاء شود کمردرد، در کنار ما می بینیم برخی از جزئیات.

بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت از کیست های کلیوی است، که یک نوع بیماری ژنتیکی است. این باعث می شود کیست های بسیاری را در کلیه ها ایجاد می شود. کیست همچنان به رشد، و در نهایت بیش از بافت سالم کلیه را. هنگامی که این اتفاق می افتد کلیه را عمل به طور معمول و برخی عوارض می توانید به تدریج رخ داده است.

بر اساس این گزارش، کیست رشد در کلیه می توانید کلیه ها آسیب برساند و باعث کاهش عملکرد کلیوی. بنابراین محصولات و سموم دفع زباله بیشتر و بیشتر تجمع در بدن و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به طور کلی، کنترل خوب، حدود نیمی از افراد مبتلا به سقوط PKD در بیماری کلیوی end-stage با سن 60 سال، با توسعه 60٪ برای 70 سال است.

با کیست رشد بزرگتر و بزرگتر، آن را به کلیه ها و دیگر ارگان های فشار، در نتیجه القای درد. پس چگونه برای حل این مشکل این است که کاهش یا از بین بردن کیست آنها. decortication کیست کلیه و پاراسنتز دو رایج ترین راه برای درمان کیست ها. آیا برای درمان کیست های ساده و موثر اما برای کیست پیچیده، یعنی مناسب نیست، چرا که پس از برداشتن کیست های بزرگ، رشد کوچک سریعتر. آنها می توانند آسیب بیشتر به کلیه ها انجام دهد. بنابراین توصیه می کنیم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان جایگزین که می تواند به کاهش و مهار کیست در یک راه طبیعی تر.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: